الخطوط العريضة للقسم


    • Technical Assistance for Moodle

      Participants encountering technical difficulties with Moodle can reach out to Sarah Abou Tacca, for assistance.

      Availability:

      Sarah is available to provide support from 9:00 AM to 5:00 PM, Monday to Friday. You can expect a response to your email inquiries within 24 hours.

      How to Contact:

      To request assistance, please send an email with the subject line "SAB – Moodle [Brief Description of Issue]" to sarah.aboutacca@giz.de

      Example:

      • Subject: SAB – Moodle: Difficulty Uploading Training Materials


      By including a clear subject line, you'll help Sarah prioritize and address your inquiries efficiently.

      Thank you!

      المساعدة التقنية لمودل

      يمكن للمشاركين الذين يواجهون صعوبات تقنية التواصل مع سارة أبو طقة للحصول على المساعدة.

       

      :الوقت المتاح

      تتوافر سارة لتقديم الدعم من الساعة التاسعة صباحًا حتى الخامسة مساءً، من يوم الاثنين إلى الجمعة. يمكنك توقع رد على استفسارات البريد الإلكتروني الخاصة بك في غضون 24 ساعة.

      :كيفية الاتصال

      لطلب المساعدة، يرجى إرسال بريد إلكتروني يحتوي على سطر الموضوع "مجلس استشاري للمدرسة - مودل [وصف موجز للمشكلة]" إلى  sarah.aboutacca@giz.de


      :مثال

      الموضوع:  المجلسالاستشاري المدرسي - مودلصعوبة في تحميل مواد التدريب

      من خلال وضع موضوع واضح، ستساعد سارة على تحديد أولويات استفساراتك ومعالجتها بكفاءة.


      شكرا جزيلا!